Ingen blogglust

Som ni kanske märkt, sov över med kevin&simon o ida inatt, innan det sov jag hos kimmie, innan det sov jag hos blablbabla, har iallafall inte sovit hemma på typ en månad och inatt sover jag hos lollo peace out.
 

Tältning

BIlderna tagna från Miras blogg
Tälta somsagt med mina homies igår, superkul kväll. Idag har jag varit nere på stan o tagit en lunch samt spelat lite minigolf och så, imorgon ska jag till Astrid Lindgren Värld, haha. Vi la hörs, natti!
 

Now Im lost

 
Hej fellas! Vis var awesome, hänge med jättemånga sköna människor och ja, en perfekt kväll. Igår var jag med Jenny, Mira, Gustav & Enis o ikväll blir det att tälta med Jenny, Mira, Nelly, Kevin, Fabbe & Gabbe, bye!
 
 

Visdag 3

Nu är det då Visfestivalen i Västervik, en helg varje år (3 dagar) då det är massa musik, stånd och.. fylla, haha!
Har ju inte varit här dom 2 första dagarna men sitter nu på bussen påväg ner till Västervik för att spendera kvällen med Mira, Ida, Petra, kanske Jenny och några killar, hejsvejs!

Midsommar 2013

Satt hela dagen igår och jobbade ihop en video från midsommar, enjoy!
 

Skulle bara säga att..

... jag älskar dig <3
 

fuck you

 

@Jönköping

 
 Drar nu resväskan vidare från underbara jönköping till Uppsala där jag stannar tills Lördag!
Som ni ser har jag inte bloggat under dessa dagar, och blir nog lite sämre bloggning denna vecka också, förlåt förlåt förlåt!

Update

Hej, tänkte bara säga att jag sov hos Evelina inatt och det är därför jag inte bloggat något, men vi ska ut o fota alldeles strax så lär bli massa bilder ikväll, puss!
Två bilder från 2011, haha herregud vad små! 
 

INSPO

 
Igår drog jag ut i "värmen" med fabbe, kevin, simon, enis & ida o spela kubb, ikväll ska vi nog grilla samma gäng! Förlåt får väldigt dålig uppdatering, ska försöka bättra mig!
 
 

So wake me up when it´s all over

 

Dom blåser iväg henne som om hon vore en fjäder

Några bilder från midsommar
Midsommarhelgen var helt underbar, så skönt att komma ifrån stan en stund! I förrgår gjorde jag en liten kvällsvisit på korpa med ida&enis&marcus och igår hängde jag med chandni, sen idag har jag shoppat lite på stan med Ida! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad som händer liksom!
Nu ska jag fortsätta avnjuta min Nutella med mer Gossip Girl, BEROENDE.
 
 

Min fina

 

Here we are just beautiful Im blown away

Dagen kommer spenderas med min bästa Ida och fint folk, älskar dig!
 

Bilder från helgen